Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) obchodní společnosti Truhlářství Kamil Vedral s.r.o., se sídlem Odrovice ev. č. 1, IČO 14391163 , zapsané v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Brně v oddíle C, vložka 128099 (dál jen „My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy, případně smlouvy o dílo („Smlouva“), uzavřené zpravidla prostřednictvím prostředků umožňujících komunikaci na dálku, nejčastěji pak prostřednictvím e-mailové komunikace.
Shora uvedená adresa našeho sídla je zároveň adresou naší provozovny, na které nás můžete osobně kontaktovat. Obracet se na nás můžete rovněž telefonicky na čísle 774 717 401 nebo prostřednictvím e-mailu na naši e-mailovou adresu filip@serioffka.cz .
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde [BUDE DOPLNĚNO].
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy a stanoví nám obsah Smlouvy. Potvrzením objednávky na základě námi předložené cenové nabídky (viz. čl. 3.3. a 3.4. Podmínek) se pak pro vás tyto Podmínky stávají závaznými. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu ve většině případů bude platit, že jsou při jejím uzavírání použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva tak byla uzavřena distančním způsobem, a to prostřednictvím zejména naší vzájemné e-mailové komunikace. Uvedené pak nevylučuje, aby mezi námi spíše výjimečně došlo k uzavření Smlouvy za naší současné fyzické přítomnosti. I v takovém případě pak platí pro takto uzavřenou smlouvu ustanovení těchto Podmínek, není-li z povahy věci zřejmé, že na ni některá z ustanovení těchto Podmínek dopadat nemohou.
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu uzavírání Smlouvy, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.


1. NĚKTERÉ DEFINICE

  1. Zboží je vše, co si můžete objednat z nabídky našich výrobků, prezentovaných na našich webových stránkách www.serioffka.cz; bližší údaje o hlavních vlastnostech Zboží najdete přímo na našich webových stránkách, katalogu, který je na nich dostupný volně ke stažení a v neposlední řadě i v nabídce, kterou Vám v návaznosti na Vaši poptávku zpracujeme a zašleme.
  2. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží, uvedená v zaslané cenové nabídce;
  3. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za dodání Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení; i s cenou za dopravu Vás pak seznámíme v zaslané cenové nabídce;
  4. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu; tato pak rovněž bude samostatně a přehledně uvedena v zaslané cenové nabídce;
  5. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
  6. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
  7. Objednávka případně Potvrzení objednávky je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy s Námi;
  8. Vy jste osoba nakupující naše Zboží, právními předpisy označovaná jako kupující.


2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

  1. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
  2. Naše Zboží je určené primárně (nikoliv však výlučně) k maloobchodnímu prodeji koncovým zákazníkům, zejména pak spotřebitelům; tomu pak odpovídají určité limity rozměrů Zboží a množství kusů Zboží, které je možné si u nás objednat. V případě zájmu o odběr většího množství nebo zajištění pravidelných odběrů Zboží doporučujeme obrátit se na infocentrum Naší společnosti a domluvit se individuálně.


3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

  1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
  2. Je-li Smlouva uzavírána prostřednictvím prostředků umožňující komunikaci na dálku, náklady na použití těchto komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky nebo potvrzení objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
  3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste nám v prvním kroku na náš shora uvedený e-mail zaslali e-mailem poptávku po požadovaném Zboží, prezentovaném na našem webu www.serioffka.cz, v jejímž rámci uvedete:

    a) typ, provedení a rozměr Zboží, které na webu nabízíme, a o které máte zájem,

    b) identifikační a kontaktní údaje Vaší osoby sloužící k tomu, aby jste byli jako strana smlouvy jednoznačně identifikovatelní a samozřejmě i k tomu, abychom Vám mohli doručit Zboží; zejména tedy uveďte vždy Vaše jméno, příjmení (případně název společnosti), doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;

    c) způsob dodání Zboží; to Vám pak může být dodáno námi vybraným dopravcem nebo si je můžete vyzvednout osobně na adrese naší provozovny (viz. Čl. 5.1. Podmínek).

  4. Obdržení Vaší poptávky Vám v co nejkratší době potvrdíme na e-mail, z kterého jste nám poptávku zaslali a společně s potvrzením přijetí Vaší poptávky Vám zašleme i tyto Podmínky v aktuálním znění, abyste měli dostatek času se s nimi seznámit. Vaši poptávku následně v co nejkratší době zpracujeme a bude-li obsahovat všechny potřebné informace ke zpracování cenové nabídky, zašleme Vám ve lhůtě 5 pracovních dnů kompletní cenovou nabídku na dodání Vámi poptávaného zboží, společně s podrobnými informacemi o vlastnostech tohoto Zboží a aktuálním termínu jeho dodání ode dne uhrazení ceny Zboží. Nebudou-li informace od Vás ke zpracování cenové nabídky kompletní, budeme Vás kontaktovat s žádostí o jejich doplnění. Společně se zasláním cenové nabídky Vás pak následně vyzveme, abyste nám e-mailem po seznámení se s ní, zaslali vyrozumění, z něhož bude patrné, že se zaslanou cenovou nabídkou za Zboží souhlasíte a Zboží objednáváte. Tímto závazným učiněním Objednávky z Vaší strany dochází k akceptaci naší nabídky a tedy i uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky společně s naší cenovou nabídkou Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy a zasláním Objednávky potvrzujete, že jste se s nimi seznámili, o čemž Vás ještě i samostatně poučíme v e-mailu, kterým Vám zašleme cenovou nabídku.
  5. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
  6. Po učinění Objednávky Vám co nejdříve zašleme e-mail s rekapitulací Vaší Objednávky a potvrzením, že jsme Vaši Objednávku přijali (potvrzení o přijetí Objednávky) a společně s ním Vám zašleme fakturu na úhradu odsouhlasené Celkové ceny Zboží.
  7. Učiněním objednávky Zboží pak výslovně souhlasíte se započetím plnění z naší strany (zadáním objednaného Zboží do výroby) před uplynutím obecné 14ti denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a berete na vědomí, že udělením souhlasu zaniká Vaše právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v okamžiku, kdy bylo započato z naší strany s plněním. Zboží pak bude zadáno do výroby vždy druhý pracovní den, následující po dni, kdy došlo k úhradě ceny za Zboží, nevyrozumíme-li Vás v potvrzení o přijetí Objednávky o jiné lhůtě.
  8. V případě Vašeho zájmu jsme Vám v souvislosti s Vaší poptávkou po Zboží schopni zpracovat i vizualizaci vybraného Zboží, umístěného přímo do Vašeho interiéru (dále jen „Vizualizace“). Tato služba pak není zahrnuta v ceně Zboží, ale bude Vám účtována předem samostatnou fakturou v souladu s námi zpracovanou cenovou nabídkou za Vizualizaci. V případě, že si pak po využití této služby od nás objednáte Zboží, které bylo předmětem Vizualizace, bude Vám na nákup tohoto Zboží poskytnuta individuální sleva ve výši ceny za Vizualizaci bez DPH. Objednáním Vizualizace výslovně souhlasíte se započetím plnění z naší strany před uplynutím obecné 14ti denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a berete na vědomí, že udělením souhlasu zaniká Vaše právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v okamžiku, kdy bylo započato z naší strany s plněním. S plněním z naší strany bude v tomto případě pak vždy započato první pracovní den, následující po dni, kdy došlo k uhrazení ceny za Vizualizaci, nevyrozumíme-li Vás v potvrzení o přijetí Objednávky o jiné lhůtě.
  9. V ostatním platí pro náš smluvní vztah, jehož předmětem je zpracování a dodání Vizualizace, obdobně ujednání těchto Podmínek o Zboží, není-li stanoveno jinak.


4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

  1. Cena je vždy podrobně rozepsána v cenové nabídce, a to včetně ceny za dopravu Zboží případně podmínek, kdy je doprava zdarma.
  2. Celková cena je v cenové nabídce vždy uvedena včetně dopravy, DPH v aktuální výši i veškerých poplatků stanovených zákonem.
  3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před zadáním Zboží do výroby. Úhradu Celkové ceny můžete provést s ohledem na povahu námi prodávaného zboží, upravovaného na zakázku, pouze předem a to Bankovním převodem; informace pro provedení platby budou obsaženy v zaslané faktuře.
  4. Faktura Vám bude vystavena v elektronické podobě a splatnost ceny za Zboží bude stanovena na 5 pracovních dnů ode dne vystavení faktury.
  5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. Celková cena je zaplacena okamžikem jejího připsání na Náš účet.
  6. V případě, že úhradu Celkové ceny neprovedete nejpozději ve lhůtě splatnosti vystavené faktury a vzájemně se v této lhůtě nedohodneme na prodloužení termínu splatnosti faktury, pak Smlouva naplněním této skutečnosti bez dalšího zaniká, abychom neměli zbytečně blokovanou výrobní kapacitu po nepřiměřeně dlouhou dobu.


5. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

  1. Zboží Vám bude dodáno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

    a) osobní odběr Naší provozovně na adrese Odrovice ev. č. 1, 664 64 okr. Brno-venkov;

    b) doručení prostřednictvím dopravní společnosti TOPTRANS EU a.s..
  2. S ohledem na povahu zboží a jeho fyzické rozměry jiné způsoby jeho doručení neumožňujeme. Zboží je možné doručit pouze na území České republiky.
  3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba připravení zboží na výdej k osobnímu odběru nebo jeho předání dopravci Vám bude sdělena v našem potvrzení o přijetí Objednávky; zpravidla by tato doba neměla přesáhnout dobu 21 dnů ode dne uhrazení Celkové ceny. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
  4. Zboží se považuje za dodané v okamžiku, kdy si Zboží převezmete osobně na naší provozovně nebo od dopravce.
  5. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
  6. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 5.5. Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží dodat. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
  7. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu. V případě, že si Zboží naopak nepřevezmete včas osobně na naší provozovně, jsme oprávněni po Vás požadovat úplatu za uskladnění Zboží ve výši obvyklé době a předmětu uskladnění.
  8. Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 5.5. Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
  9. V případě, že nebudeme schopni Vám Zboží dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby uvedené v potvrzení o přijetí Objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, jsme My i Vy oprávněni od Smlouvy odstoupit.
  10. Doba zpracování a dodání Vizualizace by neměla přesáhnout dobu 5 pracovních dnů ode dne uhrazení ceny za Vizualizaci. Vizualizace Vám pak bude dodána na Vámi určenou e-mailovou adresu ve formě souboru ve formátu PDF, pokud si sami výslovně nepožádáte o dodání v jiném formátu, běžném pro tento typ plnění.


6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  1. Odpovídáme Vám za to, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 5.8. Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že:

    a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme u popisu Zboží uvedli, případně takové, které lze s ohledem na povahu Zboží očekávat;

    b) je vhodné pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé;

    c) odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení stanovena podle vzorku;

    d) je v odpovídajícím množství a rozměrech;

    e) je dodáno s návodem k montáži a jinými pokyny, které lze s ohledem na povahu Zboží rozumně očekávat, a případně příslušenstvím, které bylo ujednáno;

    f) splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;

    g) není zatíženo právy třetích stran.

  2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 Občanského zákoníku a jste-li spotřebitel pak i § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).
  3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 6.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. Uplatnit práva z vadného plnění můžete při oznámení vady nebo nejpozději bez zbytečného odkladu po oznámení vady. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit, není-li těmito Podmínkami nebo závazným ustanovením právních předpisů stanoveno jinak. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

  4. Jste-li spotřebitel, máte v případě vadného plnění právo požadovat odstranění vady a to buď dodáním nového Zboží bez vad nebo opravou Zboží, není-li Vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; v takovém případě máme právo odmítnout vadu Vámi požadovaným způsobem odstranit. Zpravidla tedy budete mít s ohledem na povahu věci právo na dodání nového Zboží za vadné. Řádně a oprávněně vytknutou vadu odstraníme v přiměřené době po jejím vytknutí, a to na naše náklady, včetně nákladů na převzetí Zboží k odstranění vady. V případě, že:

    a) odmítneme vadu odstranit úplně nebo ji neodstraníme řádně a včas,

    b) vada se projeví opakovaně,

    c) vada je podstatným porušením Smlouvy,

    d) z našeho prohlášení nebo konkrétních okolností bude zřejmé, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás, máte právo požadovat přiměřenou slevu nebo od Smlouvy odstoupit. Odstoupit od Smlouvy však nemůžete v případě, že je vytknutá vada nevýznamná; ustanovení čl. 6. bod 6. Podmínek se pak neuplatní. Provedenou volbu práva z vadného plnění nemůžete následně bez Našeho souhlasu měnit.

  5. Jste-li podnikatelem, máte práva z vadného plnění uvedená v §2106 a §2107 Občanského zákoníku. Tedy, je-li vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, máte právo:

    a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;

    b) na odstranění vady opravou Zboží;

    c) na přiměřenou slevu z Ceny;

    d) na odstoupení od Smlouvy.

    Je-li vadné plnění naopak nepodstatným porušením Smlouvy, máte právo na odstranění vady, anebo přiměřenou slevu z Ceny. Neodstraníme-li vadu v přiměřené lhůtě, nebo ji odmítneme odstranit, můžete v obou případech požadovat přiměřenou slevu z Ceny, anebo od Smlouvy odstoupit. Provedenou volbu práva z vadného plnění nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit.
  6. Jste-li podnikatelem, pak v případě podstatného i nepodstatného porušení nemůžete odstoupit od Smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete vrátit Zboží ve stavu, v jakém jste ho obdrželi. To neplatí pouze v případech, kdy:

    a) došlo ke změně stavu Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady Zboží;

    b) použili jste Zboží ještě před objevením vady, přičemž bez tohoto použití by vada nebyla zjistitelná.

  7. Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy.
  8. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
  9. V případě, že jste spotřebitel, máte právo vytknout vadu, která se na Zboží projeví v době dvou let od dodání Zboží; jste-li podnikatel máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u Zboží ve lhůtě 6 měsíců od dodání Zboží.


7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v příslušných právních předpisech (zejména občanském zákoníku nebo zákoně na ochranu spotřebitele), v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
  2. Vzhledem ke skutečnosti, že Zboží, nabízené na našem webu www.serioffka.cz je vždy vyráběné podle Vašeho přání a Vámi zadaných parametrů, nemáte ani jako spotřebitel v souladu s §1837 písm. d) Občanského zákoníku právo od Smlouvy na dodané Zboží bez uvedení důvodu odstoupit v pro spotřebitelské smlouvy obvyklé 14tidenní lhůtě ode dne dodání Zboží; v případě práva odstoupit od Smlouvy na provedení Vizualizace platí uvedené obdobně. Můžete tak jako spotřebitel od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu pouze do doby, než započneme s plněním, tedy se do doby, než zadáme Zboží do výroby nebo začneme se zpracováváním Vizualizace. Odstoupit v tomto případě od smlouvy můžete v uvedené lhůtě jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči nám, z něhož bude zřejmá Vaše vůle od smlouvy odstoupit; rovněž pak k tomuto odstoupení můžete využít vzorový formulář, který si můžete stáhnout zdarma na našich webových stránkách zde: vzorové odstoupení od smlouvy_zboží.pdf a vzorové odstoupení od smlouvy_vizualizace.pdf
  3. Odstoupit od Smlouvy poté, co jsme započali s plněním, pak můžete jen a pouze v případě, kdy Vám toto právo přiznávají výslovně ustanovení dotčených právních předpisů (zejména Občanského zákoníku a Zákona na ochranu spotřebitele) nebo tyto Podmínky. Vznik Vašeho práva na odstoupení od Smlouvy tak je zpravidla podmíněno porušením nějaké naší smluvní povinnosti, přičemž povaha tohoto porušení je vždy přesněji kvalifikována v právních předpisech nebo těchto Podmínkách. Právo od smlouvy odstoupit Vám tedy nevznikne v případě jakéhokoliv porušení naší smluvní povinnosti, ale pouze v případě, splní-li toto porušení všechny kvalifikační znaky, uvedené v dotčených předpisech.
  4. Řádným odstoupením mezi námi uzavřená Smlouva zaniká a jsme si vždy povinni navzájem vrátit plnění, která jsme si poskytli. Odstoupíte-li jako spotřebitel od Smlouvy, vrátíme Vám nejpozději do čtrnácti dnů od doručení odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, a to bezhotovostní platbou na účet, z něhož nám byly uhrazeny.
  5. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu způsobem, který Vám zakládá vznik práva na odstoupení, hradíme náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.
  6. Odpovídáte Nám škodu v případech, kdy bude Zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co Nám Zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14 dní. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
  7. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 5.9. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce zjevně nesprávné informace.


8. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

  1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
  2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy filip@serioffka.cz . Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
  4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).


9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Právní vztah mezi Námi a Vámi se bude vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
  2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
  3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. Upozornění na změnu obchodních podmínek bude vždy uvedeno na našem webových stránkách našeho e-shopu.
  4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
  5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci.
  6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení o obdržení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup k sjednanému obsahu Smlouvy i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení o obdržení Objednávky a Podmínky uložit.
  7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 4. 10. 2023